Blijf maar lekker dromen!


Ziet onze toekomst er zo uit? Leven wij in 2020 met de onderwerpen uit het filmpje? Ik vraag het me af..
Deze video is naar mijn mening gebaseerd op feiten uit het nu, maar niet op mogelijkheden die zouden kunnen bestaan! Wat dacht je van een apparaatje dat er voor zorgt dat je koffie ’s ochtends om 08.00uur klaar staat en dat je kleding klaar legt. Niet die spijkerbroek, maar een rokje, want het is lekker weer!
Nee, de spectaculaire ontwikkelingen uit de toekomst, zijn dingen die je volgens mij niet kunt verwachten.. Ik kan er wel over dromen, maar of deze dromen mij wijzen in de richting van de echte spectaculaire ontwikkelingen? Er zijn namelijk zoveel onderwerpen die in het nu zijn waar je 10 jaar geleden nooit over hebt durven dromen!

Geef een reactie

