Dat is handig!

Elsevier Voedings Middelen Industrie (EVMI) meldt dat Coca-Cola wereldwijd haar frisdrankautomaten gaat ombouwen tot interactieve zuilen.
De machines zijn uitgerust met een groot formaat touch screen waarmee consumenten informatie over de merken van Coca-Cola kunnen opvragen.
Ook is de mogelijkheid ingebouwd om ringtones, mp3-bestanden en wall papers te downloaden. Eveneens kunnen de machines worden ingezet bij promoties, bijvoorbeeld door coupons te accepteren waarmee consumenten korting kunnen krijgen op hun blikje fris.

ic20384956

Ik vind dit best een handige zet van Coca-Cola. De tijd dat je een muntje in de automaat gooit en weer wegloopt met een blikje is voorbij. De consument wordt aangemoedigd om interactiever om te gaan met het merk. Op deze manier wordt de aandacht van de consument getrokken en zal hij of zij langer bij de automaat blijven staan. Ik heb echter 1 vraag: heb jij na 1 blikje Cola gelijk weer zin in een tweede blikje?

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: