HEINEKEN: BATTLE OF CONCEPTS

De Heineken Vriendenzoeker

You’ll never dance alone

Heineken wil meer dan alleen voor bier zorgen. Ook digitaal wil het merk meer betekenen op die mooie momenten van vrije tijd en uitgaan. Over twee maanden gaat Heineken online met een web 2.0 omgeving van de huidige website. Deze website belooft de startpagina voor het uitgaan te worden.

Bij Heineken kijken ze graag naar de toekomst. Voor de volgende generatie van de website, Heineken.nl 3.0, wil het biermerk gebruik maken van de allernieuwste internet technologieën.

Samen met mijn team zijn hebben we een waanzinnig concept bedacht. Ik ben zelden zo enthousiast geweest. Het is dan ook niet voor niets bekroond met een 6e plaats in de Hall of Fame van de Battle of Concepts.

Ik zie het in al helemaal voor me. En wacht maar af, over 2 jaar is de Heineken-vriendenzoeker niet meer weg te denken.

Benieuwd?
Bekijk hier de uitwerking van het concept.

Ranking

Niets uit deze uitgave mag worden gekopieerd en/-of verspreid zonder schriftelijke toestemming van de auteur.

Advertenties

Tags: , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: