Opgewonden? Je BH merkt het!

Lingeriefabrikant Lisca heeft een nieuw soort beha ontwikkeld. Deze ‘Smart Memory Bra’ duwt de borstpartij ophoog wanneer de lichaamstemperatuur stijgt, bijvoorbeeld door seksuele opwinding. Het kan dus zomaar gebeuren, dat wanneer je over straat wandelt en een knappe man tegen het lijf loopt, je borsten een niveautje hoger worden gelift!

Wat komt er hierna nog? De herenonderbroek met opzwellend kruis? Het is wel een prachtig PR verhaal natuurlijk. De hits naar de website zijn in ieder geval enorm gestegen, volgens Google Trends.

De Slimme BH

Wat ik mij wel afvraag is wat er gebeurt als ik deze BH aan heb terwijl ik werk. Ik neem een bestelling op, ren naar de volgende tafel voor de nieuwe bestelling, en dan ineens… 😉

Geef een reactie

