De Heineken Vriendenzoeker

Dit is Gido!De Heineken Vriendenzoeker*
You’ll never dance alone

Heineken wil digitaal meer gaan betekenen op die mooie momenten van vrije tijd en uitgaan.
Over twee maanden gaat Heineken ‘live’ met een Web 2.0 omgeving van haar Heineken.nl website. De nieuwe Heineken.nl 2.0 website wordt de startpagina voor het uitgaan.

Maar Heineken is eigenlijk al een stap verder aan het denken. Voor de volgende generatie van de website, Heineken.nl 3.0, wil Heineken gebruik maken van de allernieuwste internet technologieën.

Voor Heineken.nl 3.0 is Heineken op zoek naar innovatieve Web 3.0 concepten die gebruik maken van de nieuwste internet technologieën.

Samen met mijn projectgroep hebben we een fantastisch concept bedacht. Ik ben zelden zo enthousiast geweest over de uitwerking van een battle. Het is dan ook niet voor niets beoordeeld met een 8! Ik ben benieuwd op welke plaats we zijn geëindigd bij de Battle of Concepts.

Ik zie het in ieder geval al helemaal voor me.. en wacht maar af.. over 2 jaar is de Heineken-vriendenzoeker niet meer weg te denken!

De uitwerking
Bekijk hier de uitwerking van de battle.

*Niets van deze uitwerkingen mag gekopieerd worden. Hierop berust copyright.

Advertenties

Eén reactie to “De Heineken Vriendenzoeker”

  1. Heineken gaat verder… « Minor Concept Development Says:

    […] 9, 2009 bij 8:33 pm · Ingedeeld onder Concept Development "winter 2009" Na de Heineken Vrienden Zoeker, ontwikkeld door studenten van de HRO, presenteert Heineken nu de nieuwste tap voor kleine […]

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: