Jantine

Voorkant Jantine

Na Linda, Jan, Matthijs, Ruud, Dinand, Sonja en Marijke kon ik echt niet meer achterblijven. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en net als mijn voorgangers mijn verhaal verwerkt in mijn eigen tijdschrift met de toepasselijke titel: Jantine.

Mijn periode op de Hogeschool is bijna voorbij, dus het wordt nu echt wel eens tijd om mijzelf recht in de spiegel aan te kijken en duidelijkheid te scheppen. Want, waar liggen mijn interesses? Wie bewonder ik? En wat zijn mijn plannen rondom mijn afstuderen? Om deze vragen te kunnen beantwoorden heb ik mijn gedachten op papier gezet.

Lees hier mijn verhaal.

4 Reacties to “Jantine”

  1. Mathijs van Meerkerk Says:

    Ik heb genoten van de Jantine. Het blad voor mensen met passie. Echt heel leuk gedaan en goed geschreven. Kan ik een abonnement nemen?

  2. Benthe Says:

    He Jantine!

    Ik kwam op je blog terecht toen ik aan het hyven was. Het ziet er echt super leuk uit en je schrijft leuke verhalen. Ik ben zelfs een beetje jaloers! Volgens mij doe je ook een hele interessante minor.
    Ik zie wel weer op school!

    Groetjes,
    Benthe

  3. Rob Hasselo Says:

    He Tien,

    Leuk stukje weer ! Vergeet niet die Indesign workshop video’s bij Gido te regelen ! Met een beetje oefen kan je al vet goed worden. En anders heb ik ook nog wel wat tips haha !

    Owja en dan nog dit: “Sommige mensen zijn tevreden met een minder hoog resultaat. Ik heb geleerd om dit te leren respecteren” Ik zeg: GEEN RESPECT VOOR FALERS SLAAN DIE MENSEN 😛

Geef een reactie

