VOETBAL LIEVERDJES

Valentijnsdag, een dag die weinig indruk op mij heeft gemaakt. Wel verrassend is de campagne van Puma. Het sportmerk heeft het dit jaar wel erg leuk aangepakt en goed ingespeeld op een typisch probleem. Want, wat doe je als Valentijnsdag op de (voor de meeste mannen) altijd heilige voetbalzondag valt? Dan laat je een stel hardcore supporters een zachtaardig liedje zingen. Puma heeft op haar actiesite zowel Italiaanse als Engelse supporters een lief liedje laten zingen die je, vergezeld met een persoonlijke boodschap, kan doorsturen naar degene van wie je net zo veel houdt als van dat (stomme) voetbalspelletje. Fijn, zo’n spreekkoor.

Advertenties

Tags: , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: