VOOR MIJN BROER

Gaab, dit is een berichtje van je zus. Ik heb iets voor je gevonden. Een product dat echt niet meer kan ontbreken in je nieuwe kamer. Deze waszak is verschrikkelijk handig en nog een echte designer ook. Je vuile was zal nooit meer door je kamer slingeren, maar keurig netjes, geordend op kleur, in jouw wasmanden liggen.

Nu nog een apparaatje dat de was naar de wasmachine brengt, een vrouwtje die de wasmachine aanzet, de was eruit haalt, je was droogt, strijkt en opgevouwen in je kast legt. Zodat jij het vervolgens weer aan kunt trekken en in je wasmanden -dat is dus niet op de grond- kunt gooien.

Tags: , , ,

5 Reacties to “VOOR MIJN BROER”

  1. Esther Toet Says:

    Wat super leuk dat ik mijn eigen ontwerp bij toeval op deze site tegen kom!

    Het is trouwens niet alleen bij een ontwerp gebleven, want afgelopen half jaar hebben we de waszakken echt in productie genomen! De eerste 100 limited editions zijn vanaf half november via blue.tudelft.nl te koop!!

  2. jantinevandijk Says:

    Hoi Esther,

    Ik heb nog dagelijks veel views op de post over jouw waszak! Gaat het goed met de verkoop?

    Groetjes,
    Jantine

  3. Esther Toet Says:

    Hi Jantine!

    Wat leuk om te horen dat er veel views zijn! Dank je wel dat je het hier gepost hebt! Het gaat erg goed met de verkoop! Sinds 3 weken zijn ze te koop via blue.tudelft.nl en in de TU shop in Delft! Ik heb heel veel leuke reacties van mensen gehad wat natuurlijk echt super leuk is! Nou maar hopen dat ze goed blijven verkopen 😉

    Gr. Esther

  4. Maikel Says:

    Hallo Esther en Jantine,

    Ik had vanavond iets verzonnen voor ons nieuwe washok op zolder. Wat denk je… kom ik jouw ontwerp hier tegen, precies wat ik in mijn hoofd had! Dank dus voor het ontwerp en het plaatsen op deze website. Waarschijnlijk haal ik er vandeweek 1 op in Delft, kom namelijk uit Den Haag en anders bestel ik hem bij blue.tudelft.nl.

    Groeten,
    Maikel

Geef een reactie

